June 24, 2009

hmm :(

so, in the end siap jugak aku pack semua brg. tapi ade lagi sket la aku kna pegi beli esok pagi. setem hasil siap lupe nak beli ann pergh =.='' . esok aku bertolak petang jgkla dlm 3 lbeyh kot tunggu adik balek sekolah. but, since tomorrow i may be a bit busier than today, aku tak dapat online lelame nak post blog. so, aku post malam ni lah.

um. aku plan sebulan lepas aku masok U aku balek jb skejap. naik flight. fhiwiiittt. haha. kalau aku tahan laa. kalau tak awal sikit kot. tapi, lately aku da tak rasa macam takot balek ke ape, rase teruja. ape english tuuu, excited gituu haha. tapi seram tu maseh ada lahh. ehe.

aku xtau lar nak tulis ape hahah. aku bagi pesanan2 jela ekk. kihkihkih

to;

1. sume kwnku yg akan further study, yan, has, pja, faten, etcetc, good luck la oke. kalau korang balek jgn la xonline puleerr. even aku rase tu first thing yg korang buatkan ahahah.jangan lupe aku la iyer sobsob T.T

2. junior2 ku's and budak2 sekolah ahaha nurin,shaf,pyp, pira, aten, feee etcetc, study hard oke. akk doakan korang successs for your SPM. :)

3. kepada sape2 a.k.a semua la kot, kalau rindu aku call ler T.T aku tunggu je tau ahaha.


ohhh. and birthday aku hari ahad ni. pergh. T.T sedih gilerr tak dapat sambut kt sini. nasib la my parents balek jb ari isnin. huuuu

kalau aku ade time kat sane, and memandangkan hp aku ade WiFi phiwiiit funtut ahhahaha aku online la sekejap oke. yang rajin ym gn msn aku tuh, no worries coz i bawak laptop yee. :D

aku sayang semua2 yang kawan gn aku ehee. till then guyss~

1 comment:

asilah zafirah said...

ahaha,nama kuh adee.
ouh,
oke okee.
tengs a lot k!
akk
bljaa kat sne btowl btowl k!
kunk,da balek jb,
msty da bole ckp penang kan?
ahaa;)