June 21, 2009

pergh.

tadi pegi balek kampung. eyh tak tak. sebelum tu dalam pukul 10++ aku kuar pegi dating gn aqie kt taman jap haha. die yang nk jumpa wat kali terakhir sebelum aku blah ni ehe. tapi xlama lahh. dalam 12 lebih aku da sampai uma sebab nak balek kampung.

pegi kampung pun ntok kali terakhir jgk seblum pegi merantau eceyhhh. makcik sume ade ann pergh memang aku sayang ar :DD. aku tak join bdk2 kecik mancing kat parit tuh haha aku kn da nak 18. parit tu la tempat aku berkubang dulu walaupun aer die mcm haktuih. sambil dorang mancing2 aku borak2 la gn mkcik aku sorang aku pgl die mak ngah. yang paling best yang ni la,

"eyh intan, pakwe ko sekarang skola mane?"
"die kat matriks la mak ngah. kt tangkak."
"tangkak dekat2 dgn muar tu kan?"
"haah"
"ceyhh, abes ar ko da berjauhan dengan die nnt mcm mane?"
mama tetiba nyampuk,
"die da ikat pakwe die tu dah."
"ko ikat die mcm mane intan? ko pakai mandrem eyh hah?"
"wahahahahah." sangat xbole blah. aku xckp pape pun.
"takpe2, nnt klau die buat hal, ko cakap gn makngah, biar mkngah mandrem die pulak."

adoi2 dok gelak je aku time tuh. pergh. naseb la mkcik2 aku sume sporting belaka.

patutnye tadi kol 5 lebih da balek dah. aku nak mintak cop atukku sebagai ketua kampung sekali kt borang U tuh. cop tu dalam kereta die. nak dijadikan cerita, akak sedare aku pegi bwk pulak kereta tuh pegi merayap dgn adik die. pkul 7 baru sampai. ceyhhh.

da siap2 semua, da salam2 semua, dapatla duet lagi nenek bagi yeayea wahahaha. teruja doh aku pegang duet banyak2 ni.

ouh, n bytheway, aku bertolak 25/6 ni. petang la lepas adik aku balek sekolah. tidur rumah mk usu, esoknye baru gerak pegi penang. so, aku sangat2 nervous yg mcm taiik sebb da dkt. T.T

No comments: