June 30, 2009

guess what?

aku kt hotel wahaahahah. piwiiit. actually, last friday aku dapat tau aku dapat biasiswa JPA kt UCSI college in kl. i'm freaking out since at that time i've already at Penang. what theee. taikkk. tapi, time tuh aku and my parents still tak berapa percaya sebab sebelum ni aku dapat pinjaman mara tu kan yang buat aku fobia cam taikk.

so, sebab tak percaya, aku masokla uitm tuhhh. memang penat. aku sangat menyampah benci meluat haktuih dengan orientasi ni. penatttt. tido tiap2 ari kol 2, bangun kol 4.30. =.= mcm bontot.

semalam, time ade taklimat 1 ari suntuk tu, aku mecet2 la gn mk aku. mak aku kol orang JPA tuh sebab aku xpuas ati aku dapat course ape. so, mak aku call. die cakap aku dapat pharmacy and aku akan belajar kat sane dalam 5.5 years. lebih kurangla gn uitm kan. oke, aku da excited aku kemas2 brg semua haaa. roomate aku da sdeyh2 kan aku nak blah.

da siap surat untuk quit semua, aku gerak la g kl. sepanjang perjalanan aku tido jeeee. tak cukup tido punye pasal ann. sekali kau, bile aku sampai situ kauuu, terkkejut aku kauu tauu. ramai gile siakkk negro kat situu, mcm hampeh. aku sampai situ tengok dorang semua ati aku da semacam seyh. dorang semua tengok aku semacam je time aku datang.

budak2 situ pakaian dorang mmg bebas arr. pkai skirt pendek pkai tube =.='' . aku da takot. mk ayah aku lagi la. and mak aku cakap rahmah pun dapat same tempat gn aku. same kondo lagi tau. oh ye, kat situ, kitaorg dapat KONDO siap semua ade swiming pool youuu wahhahaa. dah dah. pastu da bincang2 gn mak ayah aku semua, mak aku sruh aku masok uitm balek. siyes arr aku datang kolej tu tadi macam nak nanges.

aku tau, semua mesti marah aku ke cakap aku ni lepaskn peluang la tak tahu bersyukur la sume, tapi korang tak rase ape yang aku rase bile aku da sampai situ. perghhh. time jln balek tuh aku nanges woooo. memang aku nyesal tapi aku xbole hidup suasana macam tuh. environment die tak sesuai untuk aku. foreign student terlalu ramai, melayu ciputtt jeeee.

nasib aku dapat masuk uitm balek, kalau x, mmg arr terkontang kanting ar akuu. perghhh

No comments: