March 22, 2009

dulu-dulu..

dulu-dulu, mase aku kecik lagi around 7-8 years old, aku suke maen kira2..
time tuh pun aku da berangan nk jd pengurus kewangan haha..

ade 1 time tuh, kacang cap tangan yang da abes makan tinggal kulit,
aku ltk dalam 1 plastik besar, lpas tuh amek plastik kecik banyak2,
buat cam ade kedai la gituu..

paling xbole blah, aku maen berangan-berangan depan mak ayah aku.
haha.
dulu x bengang laa..
sekarang bile piker balek, urghhh maluuu gilerr
i think my parents were smirked behind my back mase tu.

ade lagi 1 time tuh, keyboard lame ayah aku bawak dari tmpt keje die,
aku amek bawak masok bilek, aku maen tekantekan haha.
semua benda segala dalam bilek ni aku letak harge.
ahaha
frame takat harge 4 inget lebih aku letak 500 XDD
biaselah, no working experience. -.-

dulu aku duduk dkt kg telok serdang.
same kg gn nadia syameera tuh,
although kalau die tak tegur aku dulu aku mmg xcam die ;p
depan rumah aku rumah mak besah.
anak die sume da besarbesar da, skrang da kawen pun.
aku rapat dgn ank die yang bongsu.
lelaki. XD
sampai time kecik2 aku da peker aku suke kat die haha

dulu si usop ni gigi depan die takde. sume gigi susu.
serentak agaknye patah haha.
bile die cakap nampak cam comel je wahaha.
last aku jumpa die dua taun lepas, tu pun time akak die kawen.
da bsar, tinggi itam manis.
haih
rindu plak.

No comments: