February 25, 2009

benda bodoh aku selalu buat.

today i'll write an entry in malay..
aku rase boring, sekali sekala tukar xde salahnye bukan?

dalam geng aku, aku terkenal sebab suka buat lawak bodo.. means aku suke memalukan diri
sendiri la. haha. well, tu satu kelebihan kalau aku tengah sedih sebenarnye. aku buat, orang ketawe and secare x langsung aku pun ketawe.

ni aku flashback balek. time kluar gn geng aku hari tuh, dorg sebok ketawekn aku pasal ni.

  1. aku suka buat muke. weird face. tiap kali aku buat depan syafiqah ke geng aku sape2 la, dorg akan cakap 'weyh, ingat lawa la muka tuh' or 'intan, ko nk tapak tangan ke nk tapak kaki?' =D well, i prefer both XD.
  2. aku femes sbb style aku yang cakap laju laju. besh sebab orang akan buat muka blur xpaham pape. tapi nanti aku jgk yang saket ati sebab kena ulang balek. cettt. macam natasya. so, memang tiap2 ari la tgn aku singgah kt bdn die. blur nk mampos pye pasal.
  3. kadang kadang, sebab style aku yang cakap laju laju tuh, nanti xpepasal aku tersalah cakap. or tergagap. haha. contoh, 'ema, ko nak beli cococolate eyh?' wahaha.
  4. aku selalu tersalah cakap. selaluuuu..
the sound machine - shound machine.
rakan cop - rakan cop (paham? cop ala cop nama tuh. melayu punye style cakap.)
f.o.s - f.o.s (paham?? ejaan same cume aku sebut 'fos'. aku rase biase je tapi geng aku ketawa baek punye haha.)
angelina jolie - angelina LOPEZ (ahaha. ni paling buat aku bengang. da la cakap dengan muka confident gile, membe aku sume gelak da macam hape)

urm. tu jela yang aku ingat. haha. xlarat dah aku nak malukan diri sendiri.

p/s: aku belum pandai mengedjas post2 aku ni. so, aku biakan jela bentuk die gitu. lagipun, aku tengah saket perut ya amat -_______-

No comments: