February 27, 2009

yeaaaa

yeaaaa
yeaaaaa
yeaaaaaa

urgh that's enough. even i xley blah typing the same word..
yeah, finally i managed to handle my parking lesson. =D
before this, i always kandas u know.
like, terlanggar tiang la, or side mirror xmasok kotak la.
very2 chalenging (btol ke eja? XD)
tadi i had the last class before my jpj test on monday..
abang khairul, my teacher or instructor or whatever almost fedup with me coz of my parking was soooo terrible..
he kept saying, "cane ni tan. isnin jpj tan."

die pun panggil aku tan jgk -.-

after bout 7-8 times doing parking all over again,
then die jumpa penyebab kenapa parking aku teruk.
rupenye time nk tengok tiang pertama 2 aku tertengok banyak sgt..
means aku confuse ape yang abg 2 cakap.
haha.. ni orang yg da amek lesen je paham pe aku ckap.. =D

abang tu pun relax after i'm doing fine with it..

"ok tan ! cun !"

yea yea i know i'm cun.. haha jokejoke..

ouh well, its alright now..
i'm practically scared, but i'll try my best yooo..
haha..
pray for me oke !

ouh yee, i heard that the spm results will come out on 12 march.. or 13..
scared the hell out of me..
urgh.. i cant sleep at all last night thinking bout it.
takotttt

p/s: berat aku maintain lah ! turns out that bloody timbang berat tuh salah.. darnn.


2 comments:

nurrin walfiah radzuan said...

kak intan, skn blum start lg.. klu nk start, nuryn bgtau k!

Sugus said...

hehhh ==
aku jugak lmbt jpj..
wuuuu ==
oiittt parking senang laa ==