May 14, 2010

lame xmenulis. xde mood nk tulis dlm english. setakat selit 2-3 ayt tu bole la. hmmm. exam ari tu pada aku mcm cukup2 mkn saje ntok a. ntahla. adela 2-3 sbjek tu aku mcm konpem dpt a. yang laen? ish3.

semalam keluar pegi sekola pegi jj pegi cs pegi uda.
bjln sakan dr pg smpi mlm.
best la jugak.
tp geram pun ade gak gn minah sorang ni.
tapi xpela da lepas, mls nk pikir.

cuti ni mcm xcuti la aku rase.
aishh.
risau sem3. mdm ckp sem3 is triple harder than the last 2 sem. klau skrg ni pn da semput blaja, apetah lg sem dpn. its a good thing yang sem dpn math dgn kimia da xdde.

skandal terbaru dkt uitm, bdk mpp.
hohahahhahaahaha
klas aku lagi.
tapi benda ni xla kecoh mane pun, takat org rpt gn aku je yg tau.
sape2 yg prasan ape mamat ni post kt fb taula dorg.
keh3.
mcm satu contoh,
dkt mutiara, aku dipanggil kak.chik. eh ceh. tp prangai lbeh kpd bongsu la hohahha.
ktorg pn bsing2 la gn k.long k.ngah sume dlm fb tu.
tetiba die menyelit, die nk jd bang cik XDXD
mmg xbole blah gle laa.
aku sruh jd bg long, die xnk. nk bg cik jgk.
aduhaii comel btol. hohahahaha.

lagi 1, die suke pg name aku.
jap2 tenot, jp2 tenot.
tiap kali die pgl je, membe aku sume da tesengih2.
cehh.
tapi, aku suke name tu.
mcm manje comel gtu kn XDXD

hmm
ptt cuti smpi bln 7.
tapi balek awl sbb jd fasi ntok bdk bru.
aku dpt tau ade membe adek aku dpt tmpt aku.
siapla korg aku jd fasi hohhahahahahahhaaah (evil laugh)

:D

No comments: