December 27, 2009

25 of dec 2009

hari tu;

which means 25dec la kn. hmm. plan gn geng g cs nk tgk wyg. so, kuar rumah dlm kol 3 gtu. yusra bwk keta, tp siyes aku takot kott. waduh2. zul dok sblah yush pun da knon2 dok bce doa je wahahaha. mmg seram ar die bwk. ish3. smpi cs, dr basement1 smpi basement 3 crk pking lgsg xde. ya Allah, basement3 yg xpnah pnuh tu pn sesak gle. ish3. yush nk jln kaki crk pking, so aku handle keta plak. tu pun xdpt. las2 kua balek pg plaza seni pking situ. bazer 1jam =.=

da msok cs, rmi plak org tgk wyg, last2 xjd ar tgk. g mkn pastu jln2 survey brg2 je. hehehe. pastu lpas maghrib grak g danga bay. kesian kt ieka kempunan gle nak naek pirates ship tu, aku ikot jela. kau, xpasal2 menjerit aku wahahahaa. dulu aku penah naek kt genting, lg besar smpi nak nanges takot gle. kt danga kcik je, tp lg tgi mcm nk tkuar dr tmpt duduk tu. =.= plg kuat jerit aku gn rahmah kehkehkeh :D

pastu men bumper car plak. urghhh maen ni wt bdn aku da saket2 da ni adoiii. tp best arr. org xdkenali pn men blasah je langgar hohahaha. pastu last skali men basikal.
ehehhe.

maen basikal best. we all maen family punye yg muat 4-5 org tu. kitorang bsing gle ar, jerit2 mcm ape. nmpk org je lambai2 la hi hi bye bye la ish3. ade 1 time tu, dpan street mall la jgk. tgh penat kayuh2 ni dr tepi laut ujung sne tu, aku dgn ternganga penat an wahahah. tetiba ade mamat naek moto passes us n cakap "SMILEEE" and snap our picture. gn muke aku tgh ternganga =.='' damnnn. siap wt flash lg tuu damnnn =.=''''

pastu lepak mamak bsing2 since we all je females and girl hot2 kt situ wahaha, sume org tgk. tp dorg tgk sbb ieka gn rhmah ckp kuat sgt =.='' aku da bengang2 diam je arh..

kt kedai mamak tu, send a message tu me mom, ckp mcm ni,

"ma, akk da kt rosmerah kt lyg ni, jap lg akk balek"

then my mom bls,

"xpe, bru pkul 8"

hohahaha, paham x anak2? aku anta mcet time tu da pkul 11 lbeh. heheh ayt pedas nyindir pye :DDD

pic byk, tp nnt la aku upload. kemalasan melampau. lptp bru format, lg la mls nk bluetooth dr hp. tinggal brape ari je nk balek uitm, lg la kemalasan melampau lampau hohahahahha

No comments: