April 17, 2009

no title.

tadi anta my brother pegi tusyen dekat uma my mother in law.
time tu ema adela, die sebok datang rumah nak check matriks.
xpuas ati aku bagitau jee. ceyyytt

then, terlintas di hati nk jumpa cikgu jap soo turunla kereta haha.
cikgu nampak aku je terus "eyhh intannnn" ahahahah maluu youuu

da borak2 pnjg tuh, cikgu mintak tolong bungkus telur plak.
since tomorrow ade maulud kt sekolah.
so, aku sebagai menantu yang baek tolongla.
ikhlas tau hahaa.
so, buat2 la smbil borak2 dengan bibik memekak kt dapor haha.

pastu tengah syookk bungkus2 niyhh (syoookkk tau wahahaha klau geram ko lepas geram ko gentel2 tisu tu haha) aku dapat la mecet nabila adik yusra tu bagi.
bunyi die cmni tauu

Td kat skola nabila jumpa aqie. pastu
ade sorg pompuan niyh, dea cakap kt membe dea
'nsemnyee laki tuh. tu awek dea ke?' n
nabila nyampuk, 'tu adik dia la. die da de gel' ehe.

aku tergelak siyooott bace mcet niyhh hahaha
yeahhh aku xnafikan pakwe aku tuh bole tahan laa jugakk nsemnyee.
memane ade budak sekolah sume tengok die.
aku berangin je kat sbelah kan wahaah
nak buat dorang jeles aku jalan rapat2 dengan aqie kehkeh
kawan aku pun nak die ahaha.

ouh n btw, 'awek' yang dimaksudkan tu ialah khadraa, adik die.
ceyhhh taula muke xsame bleehhh

tadi pun aqie anta aku balek.
aku cite ar kat die benda2 tuh, die sengihh
sukee benarr orang xkenal pujii die.

yela die bole dikatakan 'most handsome son among cikgu rabiah's son' wahaha
merepek sudahh
borak2 belanja makan
aku bawak kereta naza die (shhh jgn bsing2 XD)
besh laaa tp besar ntok orang yang kecik cm aku niyh haha.

da la, tu je kot.
ouhh n maybe aku tak gi maulud sekolah tuh.
takde membe je nak pegii.
waa sedihhh toll


2 comments:

Akmad Toshiro said...

adedehh..sungguh sweet cinta kmu nie..

cik tenot said...

ouh thx.
:)