April 30, 2009

hurm.


jumpa amy gn fiqa setelah lame xbjmpa. eceyh.
yg laen sume menyemak je. haha


semalam keluar. so far memule maen boling kt danga city mall.
then g cs tgk wyg.
da nak balek tu da xberapa nak best plak.
disebabkn kelancangan mulut 2 orang dr mereka di atas ini haha.
aku xnk sebut nama.
tak pasal2 aku kecik ati ema kecik ati.
ouh well, maybe diorang xsengaja, tp agak2 ar cakap an.

aku pulak tetiba terasa ema and abang sayang aku cakap mcm ni

"orang2 pandai ni mmg mulut lancang ek.
berlagak sebab da pandai."

nasib diorang tak maksudkn aku eheh.
aku pun rase aku da x dapat nak get along gn dorang.
dgn 2 orang tuh.
dorang pun wat hal sendiri, aku terpinggir terus.
jalan2 kt cs pun aku sorang ari tuh.
dalam keta je aku memekak.
haih.
xpaham dengan diri aku dan mereka.
dorang yang da berubah?
ke aku?

No comments: