February 10, 2009

mamat kck prasan XD

aku kn pnah keje jj kn 2mgu yg lalu..
da nk last2 day sblum kontrak aku tamat,
ade sorg mmt ni,
kje die dtgg je kat tempat aku keje..
pas2 bile dtg sengih2..

ade 1 time tuh,
aku jadi packer pkwe aku..
piwiit ahahha.. besh2 smbil keje
bole eratkn silaturahim XDXD
ouh back to the story muahhah..
die dtg gn mke xley nk bla,
mtk no fon la tye name laa ade pkwe ke x..
boy aku kt sblh pns je bdn kn ahahah
aku lynkn jela kn.. lagipunnn
bile lg nk tengok pkwe aku jeles2 ni ehe

tp die da tau no hp aku semua tuh,, sebab aku dgn baek hati lg pemurah kn,
bagi la no hp aku kt sorg akak cashier yg comel lote ni.. ingatkan die nak simpan,
rupenye die pi bagi mamat tuh pulak.. ceyh..
nk dipndekkn crita, malam tadi die meset aku.. aku pun tengah baik ati ni layan la diee..

*font kaler merah aku,
font kaler turquoise mmt tuh ok,

'hye wak, tgh wtpe tuh?'
'urm da nk tido da ni'
pdhal x pun XDD
'sy nk ckp sket bole tak. sy nk cpl gn awk bole sy siyes ni.'
'sorila. sy da ade boy da.'
'ouh, sy xtau wk da de boy. tp sy mmg minat kt wk.'
'sorila ea. k la sy nk tido. gdnite tc.'

then, aku pun forwardkn la mcet mamat tuh kt pkwe aku. aku kn awek yg baek.. agaga..
die pun da gelak2 da. coz setau aku mamat kecik tuh da tau aku da ade boy.
so, time aku tengah sebok2 forwardkn mcet2 mamat tuh, ade 1 mcet die yg berbunyi begini


'sy nk cpl gn wk sbb wk bek. klau wk sudi nk cpl gn sy'

arghhh!! bole pulak aku tersalah forward..
tak sampai berape saat la aku anta kat mamat tuh, die reply,

'btol wk nk trima sy. thanks ye wk. sy sudi trima awk'
'sori ea. sy tslh tekan tad. sy da de boy la xkn sy nk cpl gn awk plak'

baekk punye aku ayatt ahaha.. sian kan die.. die terus xbalas2 mset aku lepas tuh..
tp sebab keperasanan die tuh wt aku ketawe tgolek2 atas katil :D

ouh yea,, mesti pelik kn aku dok gelarkan die sebagai mamat tuh..
yela, nama die pun aku xtanye, umor die pun xtau.
sememangnye aku taknak amek tau pasal die langsung XDD
kejam kn aku?
biarla aku dan mamat tersebut berkwan saje.. :D

p/s : aku pegi amek gaji petang tad. besss.. ari kames aku pegi dating!






No comments: