August 09, 2010

ye ye aku balik ni.

budak2 ni aku balek lambat sket je bsing suh balek penang.
jeles la tu cehhh.
yahhh ntok pengetahuan sume, saya telah berada di hometown saya yakni jb sejak pagi jumaat yang lalu ye. tujuan pulang ade 3 hehehe. 1, nk amek ic gn wt kad bank. 2, jmpa family. 3, semestinye aqie. hehehe.

tapi agak mengecewakan sbb kad bsn xdpt wt. xsempat. nak smbung cuti lg sehari tapi cam tamak la pulak kan. ish3. so, saya akan pulang balek ke current city saya iaitu di penang pada malam ni. jangan risau aku xlari punye. tiket mahal tuu.

seminggu sebelum raye saya balek semula piwitt. tmbh tolak tinggl 3minggu lebih je huhu xsabo gle. macam2 nak wt ni.

oh ye, seperti yg kwn2 di penang telah diketahui, brt bdn saya telah meningkat dengan jaya dan sukanya sejak dok kt mutiara ni. chis hampeh tol. oleh itu, saya telah berjanji dgn aqie, sekiranya berat saya turun ke berat yg dulu iaitu 46kg dan ke bwh, saya akan belanja die haha. tu pun kalau die sanggup tolong saya. mhl tau belanja haha bkn belanje makan je tuu.

okelah sekian sahaja, saya xdapat post dalam masa yang terdekat ni sebab banyak assignment quiz dan test sebelum raye ni. jadi bersabar yee. ari kames n jumaat ni ade test jgk, tp saya tetinggal lecture note. pandai kan? =.=

bye. salam. :)

No comments: