July 23, 2009

holaaa

aku balekkk wahahaa.
cepat kan cepat kan.
pja, jangan jeles wahahaha

you'all da tengok berita da bace paper kn psl h1n1 tuh ehe.
cume uitm aku gn natasa je tutup.

kat uitm aku, aku bce paper tadi, 10 org da + h1n1.
yg dmm ade symptom tu 200 gitu.
mmg banyak bebb.
bilik aku kt tingkt 9 tu jadi tmpt kuarantin bdk2 ni.
ish3.

dorang stat kuarantin ari ahad malam tu.
selasa malam aku masok bilik tu jap nak amek brg.
bile msok je pergh, bahang giler.
sbb dorang yang dmm ni, suhu dorang over 40 degree tauu.
giler ahh.

semalam time bel, english la sng,
kitaorang sume kt library wt past tense wahahahaha
tetiba ade abang mpp ni (mpp is majlis perwakilan pelajar oke) datang kt library.
die wt announcement sruh balek hari ni jgk sbb kampus kna tutup.
so, aku gn smgtnye pn nk balekk.

aku bertolak pn semalam pukul 8.30 mlm naek bas.
sampai sini dalam pkul 6 lbeyh tadi.
naek kematu seyh punggung aku.
perghh da la sejuk gilerr.

oh ye,btw, aku cuti smpi selasa depan wahahahahahaaha

No comments: