June 09, 2009

grrrrr

eeee eeeeeeeeee
malas la akuu nak melayannnn.
da lah ko ngade2 dok "awk bz ke?" "bole kco x ni ?" "klau bz xpela"
eeeeeeeeeeeee
siyesss aku mcm nak meletupp
nak cakap cakap jela. nak ngengade panjang2 kan cite hanya sebab aku cakap
"um bole kot."
paham2 da ar aku tak nak layan ko.
=.=

bile aku tak balas komen, nanti dok anta lagi 3-4 kali tanye nape xbalas.
eeeeee stalker ke ape ko nii.
tensen la siyooot.
benci benci.

nasib aku xsound ko depan2, kang nanti malu pulak ko.
grrrrr
ni bukan sorang je tau, ramai lelaki yang perasan bajet blablabla kt luar sane tuhh

aku da tunjuk daisypath lagi aku couple gn aqie.
siap ade gmbr lg kt page aku tuhhh.
perghhh bole die nk buat2 buta annn.
=.=

ko tak bace blog aku, biar aku memekak kt blog akuu.
>:/


bytheway, tadi pegi medical checkup. aku sampai kol 9, no da 24. 1 ari die amek 30 org je. no pun da abes. aku dah :O . ape ke hal siket benarrr. yang datang je da berapa ramai. naseb doc tu baek die bagi aku lepas. jumpa ainudin. die datang lmbt sket kot. tu xlepas agaknyee. huheee. time buat check mata, mata kiri aku la paling gempak. huruf E paling atas je aku bole nampak. doc tu pn da teraneh2 ehehehe. yess aku suke mata aku =.=

pastu balek kampung. aku drive la seyhhh. bapak best drive jejauhhh. (nak bg mereka2 yg xde lesen jeles wahaha) atok bagi duet belanja kt U nnt. huheeee ade duet banyakk :DD kalau x beg duet aku tuh ade not kertas wane biru tu je tauu 2-3 helai wahahaha. gile sengkek.

p/s: happy birthday again to my sweet hny aqie and my syg comel feee :)

No comments: