May 06, 2009

dissapointed.

akak syafiqah cakap,
semua course farmasi hanya ade kt uitm shah alam shj.
so, aku gn die pun da semangat2 ar ni.
da konpem ar knonnnye nk g shah alam tuh,
da berangan2 semua.

bile check mlm tadi, huh
jgn kate shah alam, selangor tu pun bole dikire dkt lg.

Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (PH110) Sepenuh Masa
DIPLOMA FARMASI
FARMASI
Kampus: P - UiTM Kampus Bukit Mertajam Semester: JULAI 2009

Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat: UITM KAMPUS BUKIT MERTAJAM
PERMATANG PASIR, 13500 PERMATANG PAUH
Tarikh: 27/6/2009 Masa: 8:30AM - 4:30PM

hah amek ko.
tau PERMATANG PAUH kt mne?
hah?
aku tengok je trus blur pker kt mane sbb jarang dgr.

da goggle baru aku tau.
kat PENANG.
huh.
punah hrpn tol.
adoi
so, skarang aku da xtau nk pegi mane.
klau nk g matrik, sempat plak kan aku nak pack barang.
hmm
sdeyhh

1 comment:

fa ; ) said...

sempat aje nk pack.
bru ari rabu nih.