May 18, 2009

27/6


aku pegi further study on that day; 27/6
mcm bontot seyh tarekh die.
esoknye birthday aku. grrr

semua tau kot, aku dapat uitm penang.
and sekarang aku tengah nk carik idea.
untuk wat rayuan nak tukar campus.
ke shah alam or mane2 la campus terdekat dr penang.

i don't think i can survive there.
too far.
aku ni bolelah anak mama jugak.
kalau aku pegi penang, likely my family bole datang visit like once evry 2 or 3 months.
urghhhh

and memandangkan cuti sem matrik gn U laen, (kot)
maken susahla nak jumpa abang sayang aku huuu

tapi, kalau tak dapat tukar jugak, takpelah.
rase thrilled la jgk kan pegi blaja jauh2 ni hehe.

so, just wait n see sajela.
and currently i'm writing the letter.
ayat mcm taek. da lupe nk tulis ayat skema
duhhh -.-

1 comment:

asilah zafirah said...

ahaa.
cian nyee akk!
tape laa sygs.
ouh!tabole tabole.
akk ta bole blaja jao jao.
nt adek wendu akk!
haa:)