May 28, 2009

26/5


keluar dating. XD
gn has pja gn ieka.

naek keta pja.
agak seram ar sbb bunyi2 tu aku dok diam2 je heheh
pja pun suke buat corner mengancam wahahaha

beshhhh. kitorang pegi sutera mall sbb pja gn has nk shopping2 gitu.
hahha.
tekejut la gua dorang nk shoping haha.
disebabkan aku takde duet takat aim aim jela baju kasut aku minat.
siapp, aku da ade duet aku borong wahaha

da penat teman dorang pegila maen ikan
ikan gigit2 kaki tuh haha.
first time aku masokkn kaki kt dalam kolam (kolam eyh?)
terus menjerit kegelian ahahaha.
xbole blah.
da lelame tu aku wat derk masok jela.
ehsan orang blanje tu jangan dipersiakan wahaha

pastu pegi PM sbb aku gn ieka da merengek lapo XD
makan mcd.
ehsan orang lg ni tu aku makan sopan2 waahah.
tu pun mcm nk tersembur dengar has crite psl cikgu die yg ajar tp tengok siling.
mmg xbole blah wahaha.

overall mmg best.
da lame kite xkuar bersama eceyhh haha.
thanks guys.

p/s:to pja, aku tunggu. kihkihkihkihkih (mengilai doh wahahah)

No comments: