April 28, 2009

Tagged ! (6)

tagged oleh hasz gila hahahhaha

3 perkara yang anda rasa gila.
  • orang2 kt ms yang sebok promote diri "aku single ! jom kumen !" eeee mcm takde harge diri. haha amek ko ayat aku.
  • orang yang men gameee jee 24 jam. xkesah ape benda berlaku kt sekeliling diee. tido pn still lagi ingat nk maenn
  • orang yang nak bunuh diri semata mata sebab kena tinggal pkwee. poodaahhh.
3 perkara yang boleh buat anda gila.
  • india sebelah rumah menjerit tiap2 ari ! grrrr tak hormat jiran lgsg. pkul 2 pagi pun terjerit2. gilaa
  • tak kuar rumah langsung straight 4-5 ari. ouhhh aku xboleee
  • ontahla jang. lupa deyhh
3 perkara gila anda pernah lakukan.
  • haahah same la gn has. pnjt bumbung sekolah mase drjh 6. malam2 ade kelas malam kn datang awal gile sekolah sunyii je ehe naseb xjumpa sape2. ramai la yg ade sekali time tuh. jumpa cikgu rafi mase form3 pun die still ingat lg wahaha
  • tipu mak aku gi angsana tp bile da sampai amek teksi pegi cs wahaha. masa form1 la. gila gaban takot aku. tobat xbuat lagi dah. aku baek tau sekarang haha
  • yang ni gile + lawak la kot. aku tengah minum aer kotak tp xpgg kotaknye bajet arr xjatuh. pastu borak2 gn membe. tengah sedut ni kawan aku wt lawak plak abes kotak aer tu jatuh. tp aer xtumpah lg la kt kaen. tengah bersila masa tuh. dorang tengok aku, aku cakap ar "naseb aer xtumpah ahah" pastu tengok kaen da bsh giler kn wahaha. aer kt straw yang xjatuh tu terkuar plak. adoiii bangang giler. dorang ketawe macam ape. -.-
3 perkara gila anda ingin lakukan
  • kawen ! sekarang ! kawen ! ngahahaha
  • melancong gn kwn2 aku kt oversea. mesti gempak an. konon ar duet banyak ngahaha
  • ouh same jugak mcm has. g bermuda triangle. has klau ko pegi ajak aku oke !
3 perkara anda tidak akan lakukan
  • buat maksiat. wooo jauh jauhhh
  • derhaka gn mak bapak sampi lari rumah ke uish tak mau
  • bunuh diri
3 perkara gila yang mencuit hati anda
  • aiseyh 1 da tulis kt atas la. bace kt situ jela. yang aer kotak tuh
  • aku suka buat benda bodoh. memalukan diri sendiri. kira gila la tu kn wahaha
  • bila aku tersilap mase call has dulu2 haha. cakap kt telefon beriya iya ni cerita, sekali kakak die rupenye ngahahaha malu siyooot
3 orang gila yang anda ingin tag
  • fee
  • pja
  • naddiaa
buat buat !

2 comments:

Naddia :) said...

beb.i wat tag ni, but i tak gila. haha :P

Afeeqa Hazwany said...

intan comel je kann hahah :P