April 08, 2009

Tagged ! (3)

Tagged by naddia again ! haha. u suke tagged i ea. :D

1. Bekas kekasih saya adalah
.aaa sblum aqie? ikram.

2. Saya sedang mendengar
.jai hoooo pcd. gn mama tgh bebel haha

3. Mungkin saya patut
.offline n buat esei mara. urghhhh xsiapp lg..

4. Saya suka
.aqie.coklat.hp.lptp. wahaha saya suka banyaklaaa

5. Sahabat2 baek saya
.yush.ieka.net.ema.esya.hasz.pja. banyakkk

6. Saya tak paham
.kenapa saya suka buat benda bodoh. err means suke bodohkan diri sendiri. ahahah

7. Saya kehilangan
.urm. xde pape kot. saya rindu hp lame saya :(

8. Ramai yang berkata
."ko ni lawak la tann" or "awk ni comel la" ahaha

9. Makna nama saya
.urm. intan xde makna. :O haha. farhana = riang gembira. ahaha aku mmg riang gituuu XD

10. Cinta itu adalah
. satu perasaan yang lahir dari hati untuk orang yang disayangi. ahah amek ko jewang

11. Di satu tempat, seseorang sedang
.urm blaja. adik aku tengah blaja haha

12. Saya akan cuba
.untuk improve myself. jadi org yang lebih matang haha bole ke

13. ayat SELAMANYA membawa maksud
.urm forever? berkekalan?

14. Telefon bimbit saya
.sony ericsson w705. ohhhh saya sukaaaa

15. Bila saya terjaga dari tidur
.dah pukul 9.30. tapi smbg balek tido sampai kol 10 wahaha

16. Saya paling meluat apabila
.ade orang yang tak sedar diri. haha.

17. Pesta/parti adalah
.tempat orang ramai bergumbira.

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui
.hamster ! aaaa sukee gilerr.. dulu ade bela tapi sekor mati sekor ilang. sdeyhhh

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
.muda mudi remaja hahah

20. Hari ini
.hari rabu.

21. Malam ini saya akan
.online lagiii :)

22. Saya betul betul inginkan
.biasiswa mara ! aaaaaaa

23. Esok pula saya akan
.same kot.

24. ketika saya lihat wajah saya di hdpn cermin pagi ini
.saya xtengok cermin. haha terus masok bilik aer.

25. Pusat membeli belah atau arked permaenan?
.pusat beli belah.

26. Makanan barat atau jepun
.barat.

27. Bilik yang terang atau gelap
.both. eehe. naddia ehemm gatal ea hahaah

28. Makanan segera adalah
.yang senang dimasak. mcm megi

29. Ayat terakher yang anda katakan kepada seseorang
."yela kt indon.akk ngomong indon kang ahaha. eleyhhh poyo" gitu kot haha

30. Siapa yang anda nak tag
.aaaaaaaaaa.pja.faten.hasz.fee.sape2.

No comments: